29 Eylül 2008 Pazartesi

Okul Öncesi Dönem Müzik Eğitiminde Drama



Yazar:feRda öztüRk
Baskı Yeri: İstanbul
Sayfa Sayısı: 88 sayfa
Yayınevi: YA-PA


FERDA ÖZTÜRK


EĞİTİM BİLGİLERİ
1994-1996 Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı Güzel Sanatlar Eğitimi /Yüksek Lisans
1982-1986 Müzik Eğitimi Bölümü / Lisans
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi /Ankara

DENEYİMLERİ
1992- … Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Okul öncesi Anabilim dalı Müzik ve Drama Öğretim Elemanı
1989-1992 İstanbul Boğaziçi Lisesi Müzik Öğretmeni
1988-1989 Ankara Yükseliş Koleji
1986-1988 TED Zonguldak Koleji

ALINAN SEMİNERLER
Aralık 2005 Beyni Etkin Kullanma, Hızlı Öğrenme ve Hafıza Geliştirme
Kasım 2005 Mega Hızlı Okuma
Haziran 2005 Kültürlerarası İletişim ve Etkileşimde Drama- Almanya
Mayıs 2005 Ankara 10.Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Semineri (Doğaçlama tiyatrosu)
Nisan 2004 Okul Öncesi Eğitimde Orff Yöntemi ile Uygulamalar
(Prof .Dr .Ulrike Jungmair)
Mart 2003 Ankara 9.Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Semineri
Eylül 1999 Portage Erken Çocukluk Dönemi Eğitim Semineri – Ankara
Mayıs 1998 Eğitimde Yaratıcı Drama Semineri - Çağdaş Drama Derneği
(Prof. Dr .John Somers-Ankara)
Nisan 1997 Okul Öncesi Eğitimde Orff Yöntemi ile Uygulamalar
(Prof .Dr .Ulrike Jungmair)
Ekim 1995 Ankara 6.Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Semineri
Kasım 1993 Ankara 5.Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Semineri

VERİLEN SEMİNERLER
Şubat –Haziran 2006 “Çağdaş Drama Derneği Eğitimde Drama Temel Aşama Yetişkin”
Atölye Çalışması -Ankara
Ocak 2006 “Lilly Firması Çalışanları Drama Eğitimi” Ekol Drama – Antalya
Eylül- Aralık 2005 “Çağdaş Drama Derneği Eğitimde Drama Temel Aşama Yetişkin”
Atölye Çalışması -Ankara
Eylül 2005 Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Genel Müdürlüğü Hizmet içi Semineri
“Okul Öncesi Dönem Drama, Müzik ve Ritm Çalışmaları” –İzmir
Ağustos 2005 Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Genel Müdürlüğü Hizmet içi Semineri
“Okul Öncesi Dönem Drama, Müzik ve Ritm Çalışmaları” –Rize
Şubat- Haziran 2005 “Çağdaş Drama Derneği Eğitimde Drama Temel Aşama Yetişkin” Atölye Çalışması -Ankara
Şubat 2005 “Çankaya İlköğretim Hizmet içi Eğitim Semineri” Müzik Drama Atölyesi
Eylül-Aralık 2004 Çağdaş Drama Derneği“Eğitimde Drama 3.Kur ve temel aşama Yetişkin” Atölye Çalışması -Ankara
Eylül – Aralık 2004 “Çağdaş Drama Derneği Eğitimde Drama Temel Aşama Yetişkin” Atölye Çalışması -Ankara
Ağustos 2004 Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Genel Müdürlüğü Hizmet içi Semineri
“Okul Öncesi Dönem Müzik ve Ritm Çalışmaları –Yalova
Nisan 2004 “Çankaya İlköğretim Hizmet içi Eğitim Semineri” Müzik Drama Atölyesi
-Ankara
Eylül- Aralık 2003 Çağdaş Drama Derneği“Eğitimde Drama 3.Kur Yetişkin” Atölye Çalışması -Ankara
Eylül 2002 “Eğitimde Drama İstanbul Erkek Lisesi Eğitimcileri Eğitimi Programı”
-İstanbul
Ağustos 2002 “Eğitimde Drama İstanbul Fevziye Mektepleri Eğitimcileri Eğitimi Semineri”-İstanbul
Haziran 2002 Çağdaş Drama Derneği“Eğitimde Drama 2.Kur Yetişkin” Atölye Çalışması -Ankara
Mayıs 2002 “ Kocaeli 9.Drama Semineri” Atölye Çalışması
Nisan 2002 “Eğitimde Drama Öğretmen ve Yetişkin Semineri” Müzik Drama Atölyesi
-Çağdaş Drama Derneği-İstanbul
Şubat 2002 “Eğitimde Drama Öğretmen ve Yetişkin Semineri” Müzik Drama Atölyesi
-Çağdaş Drama Derneği-İstanbul
Ocak 2002 “Çankaya İlköğretim Hizmetiçi Eğitim Semineri” Müzik Drama Atölyesi
-Ankara
Mart 2001 “ Kocaeli 8.Drama Semineri” Okul Öncesi Dönem Eğitimcileri ile Müzik Drama Atölyesi - Kocaeli

BİLDİRİLER
Mart 2002 Sevda Cenap And Vakfı Müzik Sempozyumu
-Okul Öncesi Dönem Müzik Eğitiminde Drama
Mart 2001 Kocaeli Eğitimde Drama Semineri -Müzik Eğitiminde Drama

YAYINLARI
2002 “Okul Öncesi Dönem Müzik Eğitiminde Drama”
Ya-pa yayınları Ankara
2002 “Okul Öncesi Dönem Çocuklara100 Şarkı”
Ya-pa yayınları Ankara


MAKALE
Şubat 2004 “Erken Çocukluk Döneminde Müzik ve Drama” ABC Dergisi, s.22
Mart 2002 “21.yy Başında Türkiye’de Müzik Sempozyumu
-Okul Öncesi Dönem Müzik Eğitiminde Yaratıcı Drama” ,s.267
Sevda Cenap And Vakfı yay.

Hiç yorum yok: